Yaşar Üniversitesi'nde Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü tarafından düzenlenen "Kent Pazarlaması" (City Marketing) konulu seminerde, Yrd. Doç. Dr. Gürhan Aktaş, bilgi ve tecrübelerini öğrencilerle paylaştı.
09 Nisan 2012 tarihinde, Selçuk Yaşar Kampüsü'nde gerçekleşen seminerde, Yrd. Doç. Dr. Gürhan Aktaş, kentler için gerçekleştirilen pazarlama çalışmalarında, kentlere dair benzersiz özelliklerin vurgulanması gerektiğini belirtti. Kentlerin sürekli değişen bir yapıya sahip olduğunu söyleyen Yrd. Doç. Dr. Gürhan Aktaş, pazarlama stratejileri belirlenirken bu değişken yapının göz önünde bulundurulması gerektiğinin altını çizdi.
Seminerin ardından öğrenciler Yrd. Doç. Dr. Gürhan Aktaş'a konuya dair sonular yöneltti.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder